Enkele bericht bekijken
Oud 29 May 2005, 13:18   #5
appelshampoo
Guest

Standaard

Even over mijn homie, de zwerver, hij is pas dope, hij leeft van whiskey en zijn eigen hoop. Beter leven in een doos dan er eentje zijn. Wat doe je moeilijk, is je string te klein? Bitchfight? Met een kleine lieve fles als jij, je zou niet misstaan tussen de geiten op de kinderboerderij. Waarom gebruik je mijn lines over Nederlands trots, de Hollandse glorie, kun je zelf niet origineel zijn potverdorie.

En Sugarlee Hooper, volgens mij heb je last van fantoompijn aan je Prins Albert, die laatst trouwens wel erg op de proef gesteld werd, colaflessen hoor je leeg te drinken en verder niets anders, ja ik zag ze wel staan daarboven op de kast, die kast waar je vader weer in is gekropen, en naast je moeder zit.. dat is het dope-e

Jouw woorden sneller dan ferrari? Je hebt echt de algemene ontwikkeling van een dode kanarie, de hotshot van dit moment is Williams, als je die naam tenminste kent. Maar puntje voor jou, in de ring ben jij de ster, de ster op de grond welteverstaan, waar de olifanten en de paarden over stampen, je wordt geragd als een demente kever die ten onder ging bij de 9 - 11 rampen.

Nou dit is de laatste ronde, je bent als Special D en probeert 50 beats te proppen in 1 kleine seconde, maar hiphop is voor de chille mensen. Als ik net als Aladin had 3 wensen, zou ik een koekblik willen, voor de gefrituurde haren van jouw billen. Ik zou ze tentoonstellen in het Rijksmuseum, net als de ogen van Nero in het colosseum.