Onderwerp: [Centraal F1-topic]
Enkele bericht bekijken
Oud 31 May 2005, 01:32   #33
LexS
BeHeerser

Standaard

Hoewel ik Raikkonen opzich wel een lulletje vind slaat dit toch nergens op, dit gun ik hem echt niet. Ik heb de race weliswaar niet gezien omdat ik moest werken en ik de uitslag hoorde, dus heb geen zin om nog de video te gaan kijken maargoed.

Waar gaat het heen? Er mogen dus geen banden meer gewisseld worden. Met als gevolg dat sommige coureurs zich behoorlijk genaaid voelen. Denk aan Schumacher in Barcelona, maar nu ook Raikkonen op de Nurburgring. Ik vond het al vanaf het begin van het seizoen een slechte regel. Komop zeg, banden wisselen hoort toch bij de F1. Door die reglementswijzigingen van de afgelopen jaren maken ze de F1 niet spannender bij de FIA maar verneuken ze het eerder.

Enfin, ik ben toch weer blij dat Alonso gewonnen heeft want ik blijf het een mooie coureur vinden. Jammer dat Mark Webber zo vroeg was uitgevallen want Webber is zeker een van mijn favorieten, misschien ook wel door zijn fantastische persoonlijkheid, motivatie en inzet. Anyways, Alonso breidt zijn voorsprong weer uit tov de concurrentie hoewel het om P2 wel spannend is met Raikkonen, Trulli en Heidfeld.
LexS is offline   Met citaat antwoorden