Enkele bericht bekijken
Oud 1 June 2005, 14:07   #15
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Tja, om even in te breken in deze discussie en terug te gaan naar het onderwerp:

Supermarkten bepalen 'uiteindelijk' zelf wat ze afnemen. Zo simpel is het. Dat je daarmee misschien je doel voorbij schiet is wat anders. Klanten kunnen altijd nog kiezen voor andere soorten frisdrank en ook voor andere soorten limonade. Wil men per se de Fanta of de Sprite, dan kan men altijd nog naar andere supermarkten gaan. Je hebt altijd de die-hards natuurlijk.

Of die hele prijzenoorlog zo verstandig geweest is weet ik niet. Ikzelf merk er trouwens vrij weinig van. Ik ben niet iemand die alles narekend, maar ik heb niet de indruk dat ik euro's goedkoper uit ben. En inderdaad gaat het ten koste van de medewerkers die toch al geen vetpot verdienen.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden