OgRiSh.com
...
Ogrish is een site die bekend staat voor het bloodstellen van tal van gruwelijke beelden en video's zoals : onthoofdingen, verkrachtingen, moslim executies, dierenmishandeling e.d.
Het gaat dan vnl over fictieve beelden, met andere woorde: het is niet getrukeerd of nep. Deze site is trouwens al meermalig bedreigd geweest door 'grote mannen' voor het sluiten van de website. Maar veel verandering trad er niet op.
Ik zelf nam reeds een kijkje en dit was dan meteen ook de laatste keer. Ik had al veel van deze site gehoord, en besloot me te laten misleiden door mijn kurieuziteit. Wat ik me nu infeite beklaag. Ik zag er beelden van verscheurde lichamen na een auto ongevallen , of nog mannen die zich bezig hielden met het afschieten van honden en dit enkel voor het plezier. Vervolgens deed ik mijn pc uit en ging een toertje fietsen. Ik moet eerlijk toekennen dat ik er ff slecht bij liep, en het eveneens wat duurde vooralleer ik weer tot mezelf was. Na het zien van zo een dingens , heb je niets anders dan een slechte, onzekerheids gevoel. Het laat je achter met tal van vragen. Ik kon me bvb nooit inbeelden dat zulke dingens zich konden voordoen . In wat voorn 'wereld' leven we nu ? Wat denken jullie hiervan ? Waarom houden we ons bezig met dergelijke toestanden ?zou het verstandiger zijn om er ethische bezwaren bij te leggen zodat men zo een site's kan blokeren ? of mogen die er zijn zodat men beseft wat er zich op elke moment voordoet ?