Enkele bericht bekijken
Oud 6 June 2005, 09:09   #24
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Die mensen waarvan wij verwachten dat ze capabel zijn kiezen we toch ook, Tijs? Hoe beoordelen die domme mensen dan of die mensen capabel zijn? En hoe kunnen we vooruit zien om zulke belangrijke beslissingen aan te zien komen? Het lijkt me toch dat we nu 'blij' mogen zijn dat het volk geraadpleegd is.
Hoe kunnen we die dan kiezen voor een kabinet? Ik ga met je mee dat een groot gedeelte van het volk op zijn zachtst gezegd niet intelligent is, hoor. Maar dat is iets dat we moeten accepteren. Wanneer het gaat om miljoenen kiesgerechtigden dan kun je altijd toch wel spreken over een goede doorsnee van de samenleving.

Misschien zou je een minimum van 60% moeten stellen bij een referendum om de regering, of de plaatselijke overheid voor mijn part, tegen te kunnen spreken. Zoals nu dus het geval was. De gemeente Den Dungen wil een buurthuis? 60% van de bevolking wil dat niet, dan doen we het niet. Is de bevolking meer verdeeld, dan gaan we met de overheid mee.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden