Enkele bericht bekijken
Oud 6 June 2005, 12:19   #43
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Dat hij te laat op het veld was in de rust had er mee te maken dat hij werd behandeld en een of andere druiloor had toen de spelerstunnel al dichtgegooid. Ik vind het ook niet zo gek dat een speler niet blij is als hij 5 minuten na rust gewisseld wordt... Dat hij dan naar de kleedkamer gaat kan ik me zeer goed voorstellen en zolang de harde woorden intern blijven is dat toch geen probleem? Ik kan me ook zeer goed voorstellen dat van Bommel het idee heeft dat hij harder wordt aangepakt dan andere spelers. Hoe valt het anders te verklaren dat een Heitinga nog steeds een basisplaats heeft?

Maar er zou natuurlijk meer kunnen spelen, er komt vandaag toch een persconferentie? Dat zou iig verklaard kunnen worden.

Wat ik niet kan verklaren is waarom spelers als Vlaar, Opdam, Heitinga, Boulahrouz (half geblesseerd) de voorkeur krijgen boven Bouma en Ooijer? Die hebben een topseizoen bij PSV gedraaid. Een Heitinga heeft een seizoen als een krant gespeeld.. Waarom krijgt Heitinga wel krediet en Ooijer of Bouma niet?

Als van Basten echt zonder aanziens des persoons regeerde zou hij ook van Nistelrooy moeten passeren. Maar dat doet hij niet. Heitinga en van der Vaart idem, doet hij niet. Ik kan alleen maar concluderen dat van Basten zeer willekeurig zonder aanziens des persoons regeert. Of zou hij soms moeite hebben met wat mondigere, ervaren spelers?