ff mijn verhaal
HALLO he!
Kheb me spontaan aangemeld toen ik al die reacties las!
Ik heb altijd gezegd dat ik niet iets wilde hebben met een jongen die veel ouder is dan ik.
Nu heb ik al TWEE JAAR verkering met iemand die 6 jaar ouder is. ik ben echt niet verliefd op em geworden omdat ie ouder is, en dat zo'n relatie niet zou werken is BULLSHIT!!
Ik ben 17 en hij is 23 en het gaat echt heel goed.
Mijn ouder vonden het eerst eng dat ik contact had met iemand die zoveel ouder is (ik heb hem nog op internet ontmoet ook)
maar na een half jaar bellen en msn-en is hij een keer bij ons langsgekomen (hij woont 100 km verderop) en m'n ouders waren helemaal gerustgesteld. Het gaat niet om de leeftijd, maar om de persoon. en dat je een k*t-relatie hebt gehad met een meisje die jonger is dan jij kunnen al die andere meisjes toch ook niks aan doen??? Ze had net zo goed evenoud kunnen zijn als jij en nog steeds niet bij je passen.
Het is gewoon een feit dat meisjes iets eerder puberen dan jongens (of heb je je nooit afgevraagd waarom bij de meeste stellen de man ouder is?). Als je in de disco een meisje tegenkomt is dan het eerste wat je vraagt "Ik hoop dat je niet meer dan drie jaar jonger dan ik ben, want dan wordt et toch niks" SUKKEL!!!
Je vind iemand leuk om wie die is, en niet omdat ie evenoud is als jij!!!!
Ik hoop dat je t zelf nog es meemaakt, want wij hebben het super samen en leeftijd doet er dan niet meer toe!
THINK ABOUT IT
|