4) Ze vind je wel een beetje leuk
Waarschijnlijk zal het deze zijn.. ik denk niet dat iemand een hele avond gaat besteden aan iemand waar ze totaal niet in geintresseerd is.
En hoe weet je dat ze het niet leuk vind? Gaan vrouwen dan draaien.. of uitstellen?
Ik denk vooral uitstellen.. als ze steeds iets te doen heeft en het een beetje in de lucht laat hangen zou ik toch ns gaan denken of ze het wel zo ziet zitten..
Wat doet een meisje als ze (je) niet wil?
Verschilt per meisje lijkt me zo.. de een zegt waar het op staat en geeft je duidelijkheid en een ander laat weinig van zich horen, of gaat zich anders gedragen. Je merkt het iig vanzelf wel als ze je niet wil.
En denkt een meisje als ze word uitgenomen gelijk dat `t een date is? Vrienden is ook leuk, daar niet van, maar de intentie ligt ergens anders
Voor mezelf: Als iemand vraagt of ik mee naar de bios ga terwijl ik hem niet heel erg goed ken zie ik het wel als date.. waarom zou iemand je anders mee naar de bios nemen? tenzij je van tevoren erbij zegt dat het niet met die intentie is. Als een vriend vraagt of ik meega naar de bios zie ik het gewoon als iets leuks doen zonder daar verder bij na te denken.
Maar als jij betaald lijkt me de hint duidelijk toch?
Als het meisje laat weten dat ze liever zelf betaalt zou ik daar verder niet moeilijk over doen.. gewoon haar zelf laten betalen dan. Ik vind de sfeer een stuk beter als ik iets zelf betaal dan wanneer een ander dat voor mij doet. Waarom zou hij? Ik ga die film zelf toch ook kijken. Maarja als je wilt betalen is de hint wel duidelijk ja. Als je alleen vriendschap bedoelt zal je dat niet snel doen.
Als ze vraagt hoezo je d`r uitneem, wat dan? Moet je dan late merken dat je 1) echt verliefd bent, 2) juist niet, of 3) er iets tussenin?
De echte reden waarom je dr uitneemt (lijkt je een leuk meisje, en wil dat even bevestigd hebben).. en als je echt verliefd bent zou ik dat niet zo zeggen.. mij zou het iig best afschrikken.. geef haar gewoon wat ruimte en kijk maar of er iets groeit
ik verveel me een beetje