Onderwerp: Ben je vegetariėr?
Enkele bericht bekijken
Oud 12 June 2005, 22:33   #51
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
De meeste vleesvervangers smaken net zo goed als gewoon regulier vlees. Natuurlijk zitten er smakeloze dingen bij, maar ik eet regelmatig vegetarisch en het smaakt altijd even goed als een maaltijd met vlees, maar gewoon op een andere manier.

Als je er voor kiest om vegetariėr te worden moet je het een en ander opgeven, maar daar komen prima substituten voor terug. Maar je moet een groenteburger niet gaan vergelijken met een hamburger, want het zijn gewoon twee totaal verschillende dingen. En over het algemeen vind ik ze beide lekker.
Het ging om de subtiele vergelijking Ik koop wel eens braadworsten bij de super waar nauwelijks vlees meer in zit. Dan vind ik de gewone toch een stuk lekkerder! En het gaat mij er niet echt om of het andere 'ook' lekker is. Ik doe mijn hele leven al niet anders en het is natuurlijk wel een stuk makkelijker. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden