Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Waarom? Een vegetarische burger is net zo snel gebakken als een gewone burger toch? Ik zie daar de rompslomp niet zo van in.
De meerwaarde van vegetariër zijn zit voor de meeste mensen gelegen in een protest tegen dierenleed. Dat is hun keuze toch? Niet de mijne en zo te lezen ook niet de jouwe, maar als zij zich daar goed bij voelen, prima toch?
Het is gewoon een persoonlijke keuze die ieder voor zich lekker moet maken en net zo goed als ik er niet van houd als vegetariërs zich opdringen aan vleeseters, hou ik er andersom ook niet van. Maar ik hou sowieso niet van mensen die principes aan anderen opdringen.
|
Ik doel met name op wanneer je gaat uiteten, en dan vooral grote groepen. Altijd weer het moeten melden van dat feit, het rekening ermee moeten houden (stel je komt op visite en je bent van plan macaroni te maken. 12 personen macaroni, één persoon macaroni zonder vlees). Bij een restaurant: eten voor 15 man, en één persoon vegetarisch. Uiteraard is het een keuze van die persoon zelf en wanneer je het om het dierenleed laat alleen maar prijzenswaardig, hoor. Ik vind het niet triest of zoiets