Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
het gaat ook niet OM het slachten, maar op de MANIER waarop, dat is de ethische kwestie waar iedereen zijn eigen ideeen over heeft, maar ik zet er overigens mijn vraagtekens bij of iemand het 'goed' durft te noemen.
Het zou voor veel mensen misschien schelen als ze bepaalde dingen gezien hebben, die ik op mijn werk zag en van mijn broer hoor die slager is.
Maargoed om even te reageren op het 'vegetarisch koken'. Hoeveel mensen hier doen er vlees IN hun eten (pasta daargelaten)?
Vaak is vlees gewoon een apart iets en is het niet veel meer moeite om een vegetarisch burgertje in de oven te donderen.
Wij eten hier altijd met zn 5en. 3 vegetarier en 2 niet en dit gaat altijd prima, de een krijgt kip de ander krijgt iets anders.
Net als dat ik het geen moeite vind om wat vlees te maken is het andersom net zo weinig moeite.
Ik hoef trouwens niet altijd perse iets bij mijn eten uberhaupt.
Oja tofu vind ik ook echt geen reet aan, ik snap niet dat mensen dat lekker vinden, maar daarentegen kan ik een groenteburgertje weer wel waarderen.
Maargoed ieder zijn ding, ik vind ook niet dat mensen elkaar wat op moeten dringen. Dat geldt allebei de kanten op.
|
Tja, dat is dus het verschil in inzicht dat wij hebben. Ik stel de mens boven de dieren en dus ook behandeling van slachtvee.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
|