Onderwerp: Ben je vegetariër?
Enkele bericht bekijken
Oud 14 June 2005, 22:07   #23
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
mensen staan ook boven de meeste dieren, alleen ook dat heeft weer niets te maken met de manier van slachten en de manier van leven. In mijn ogen kan alles wel een stukje vriendelijker.
Als ik over een weekje tijd heb zal ik eens even wat linkjes naar wat videootjes plaatsen.
Maar durf jij echt te zeggen dat jij de bio-industrie in zijn bestaan nu een goed verschijnsel vindt?
Ach, ik doe wat mogelijk is. Ik koop scharreleieren dus. Voor de rest is het voor mij zoooo oncontroleerbaar dat het geen zin heeft. Ik weet niet waar al die exotische diersoorten vandaan komen, ik weet niet of de boer die mijn koffie levert allemaal wel netjes zijn centjes krijgt. Wie garandeert mij niet dat een deel van mijn eten komt van boerderijen in de 3e wereld die afgezet worden door rijke westerse bedrijven? Of dat mijn eten niet tot stand gekomen is door slavenarbeid? Ook die behandeling kan een stuk netter, net als met de dieren. Natuurlijk heb ik het liefst dat de koe (of het varken?) waarvan mijn gehakt komt lekker in de wei heeft kunnen lopen zijn hele leven. Vaak zal dat ook gebeuren maar soms ook niet. Voor mij als normale burger is zoiets niet te controleren..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden