Enkele bericht bekijken
Oud 15 June 2005, 21:40   #15
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
Hij had weer een column in vi waarin hij schrijft dat hij het prima heeft gedaan bij Roda en ik kon me prima vinden in zijn argumenten

Als Huub er nu iets van bakt bij Roda dan komt dat omdat door Wiljan de organisatie geweldig was en is.
Ik heb van de 3 jaar Wiljan precies 2 wedstrijden niet live gezien (wel in samenvatting). Ik spreek/sprak tientallen mensen in de organisatie, spelers, bestuursleden en ook Wiljan zelf regelmatig.

In zijn eerste jaar heeft hij inderdaad de organisatie op poten gezet, maar was het voetbal niet geweldig. Dragende spelers (Sonkaya, Sergio, Cristiano, Van Dijk, Filipovic, Anastasiou, Van Dessel) presteerden uiterst wisselvallig en gingen zienderogen slechter presteren.

In zijn 2e jaar ging het van kwaad tot erger. Sonko en Koné begonnen goed, maar gingen steeds slechter voetballen. Sonkaya ging weg en Sergio mocht ook weg voor een zacht prijsje. In de cup vlogen we eruit tegen de Baronie en voor de competitie waren we al rond de winterstop uitgespeeld. Meerwaarde van Wiljan in jaar 2? 0,0.

En over het afgelopen jaar zullen we het maar helemaal niet hebben. Eindelijk zag hij dat Sergio een vrije rol moest hebben en hij was meteen het enige lichtpuntje dit jaar. De rest leek het voetballen wel verleerd te zijn. 3 jaar lang zieloos voetbal. Spelers worden gek van Wiljan (Luijpers zei het nog het meest treffend? 'Wie er naast me staat komend weekend? Ehm.. Mag ik even tossen? Daar is geen touw aan vast te knopen'). Sergio op de vraag wat Wiljan hem geleerd heeft in 3 jaar: eeeeuuuuhmmm.. Ja, wel wat tactische dingen.. (na lang denken). Voorzitter Kuijer in de seizoenkaartenaanvraag: 'Het tijdperk Vloet is voorbij'. Betere reclame kun je niet maken toch?

Hoe Stevens het gaat doen valt te bezien natuurlijk. Maar één ding staat vast: zo klinisch als de laatste 3 jaar zal het níet zijn. Ik ben dan heel benieuwd wat zijn 'argumenten' wel niet zijn.

Maargoed, dit was een NL XI-taltopic en aangezien Vloet dat nooit zal halen is het erg off-topic
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden