Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Evel3
Ik voelde mij gisteren echt klote, vandaag ook wel redelijk.
Mijn lief heeft het 3 weken geleden uitgemaakt, maar ik zie hem nog steeds graag. We zijn nu nog heel goeie vrienden, maar is echt niet hetzelfde. Ik ben mijn leven gewoon kotsbeu, ik heb het gewoon nodig dat iemand zegt dat hij me graag ziet enzo(niet me ouders)Toen ik de vorige keer zei(toen ik nog me mijn lief was)dat ik het niet meer zag zitten, zei hij "en wat zou ik dan zonder jou moeten" enzo. Stomme dingetjes maar ze beuren mij toch wel op. En dat heb ik dus nu niet meer. Ikdenk altijd wel van, er zijn mensen met veel meer problemen dan mij, maar dat helpt eigelijk niet echt
Ik heb ook stomme gevoelens voor mijn leraar, ik verlang echt naar hem, maar ik wil het eigelijk helemaal niet
Ik zie het leven gewoon ff nimmer zitten, en ik kan er met niemand echt over praten.
Dus...nu, op dit moment voel ik mij slecht.
Groeten Evelien
|
Ik snap precies hoe jij je voelt!!
Ik zelf heb ook sinds 2 maand geleden dat ik weer vrijgezel ben, maar we hebben besloten om toch vrienden te blijven.
Maar ik begin de laatste tijd al meer te realiseren dat dat ook al bijna niet te doen is omdat wij ook nog beiden diepe gevoelens voor mekaar hebben.
Maar ik heb me daar lange tijd kut over gevoelt en sinds het begin van vorige week begin ik weer langzaam op te klaren en me eigen gekke zelf te worden
Maar die gevoelens voor die leraar zou ik wel vergeten als ik jouw was.
Maar er leven mensen met je mee hoor