Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Natuurlijk is gabber niet hetzelde als neo nazi maar ik en al mijn vrienden zijn toevallig gabber en vinden neo nazies ook goed man. En door die vlag op mijn dakpan te tatoeren ziet iedereen waar ik voor sta ik wijk niet af van mijn principes daar zijn het principes voor.
En idd al die buitenlanders hebben ook altijd ruzie met mij man. Maar ik en mijn gabbervrienden wijzen ze wel op hun plek hoor...
Voor de meelezende mannen van justitie; hou aub het sarcasme in de gaten, ik heb geen zin om morgenvroeg uit mijn bed gehaald te worden...
|
Ja tuurlijk, ik heb ook Gabbervrienden(innen) maar we hebben er ook 2 bij en dat zijn dus echt Wazi's(neo-Nazi) die hebben ook witte veters/ en alles erop en eraan!!!...ik heb niks tegen ze, en door die Nederlandse vlag laat ik ook zien waar ik voor sta, en daarom heb ik ook vaak ruzie, met net wat je zegt die buitenlanders hebben grote mond, maar ze slaan niet hard

...en je moet gewoon degene met de grootste waffel op ze kop timmeren de rest doet dan vanzelf niks meer

...maar ik ga zeker geen vlag op me kop tatoeren, maar wel van Neophyte en Rotterdam Terror Corps...en op me rug 1 van Masters of Hardcore

...en binnenkort ook weer eve een nieuwe Bomberjack halen en dan het liefst een bomber van Rotterdam Terror Corps( helemaal fantastisch) en uiteraard komt die Nederlands vlag er ook weer op

...lekker provoseren

...moet ook zelf weer wat Lonsdale halen leen alles te vaak uit