Onderwerp: leeftijdverschil
Enkele bericht bekijken
Oud 21 June 2005, 21:37   #97
Evel3
Guest

Standaard

Ik vind dat er best wel een leeftijdsverschil zou mogen zijn. Ikzelf zou echt geen relatie beginnen met iemand die even oud is als mij, het zou gewoon niet klikken.
Ik ben best wel volwassen voor mijn leeftijd, en dat zeggen mensen die mij voor de eerste keer zien, waar ik mee internet chat(aan mijn praatgedrag eigenlijk),en mijn vriendinnen en vrienden.(ik heb bv. een vriend van 19 en daar kom ik super mee overeen, wel ni op gebied van liefde enzo he, maar toch)(ik kan mij al inbeelden wat sommige mensen nu denken over dat ik zeg dat ik volwassen ben, maar dat kan mij niet veel schelen.)
Ik heb pas een relatie achter de rug met een jongen die 16 wordt(ik word 13) en dat ging super. Sommige mensen vinden 3 jaar verschil al veel, maar ik dus niet. 2 of 3 jaar verschil mag er best in zitten. Alleen als je jonger dan 20 bent denk ik dat het wel moeilijker wordt als dat 4 jaar of meer is.
Vanaf 20 zit je wel meer op dezelfde lijn. Maar ik vind persoonlijk dat meiden best wel wat volwassener kunnen zijn dan andere(ze zijn niet allemaal hetzelfde he) En in een relatie kan het zijn dat de 2 partners niet op dezelfde lijn zitten, en andere verwachtingen hebben(bv. sex) maar het kan evengoed zijn dat dat perfect klikt. Het hangt volgens mij dus gewoon van persoon tot persoon af. En ik heb ergens ook iets gelezen dat iemand als die 25 is niet met een meisje van 16 wil, en dat kan ik wel begrijpen. Dat verschil is wel wat te groot vind ik. Als je 25 bent denk ik dat het meisje best 20 jaar of ouder is, maar minder toch niet.
Dat was dus ff mijn mening
Groetjes Evelientje!
  Met citaat antwoorden