Onderwerp: Stellingenspel.
Enkele bericht bekijken
Oud 22 June 2005, 17:04   #9
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik denk dat het geen enkel kwaad kan dat een homoseksueel gezin een kind adopteerd. Al krijgt het kind er iets van mee, ik denk niet dat de geaardheid van zijn 'ouders' hierop van invloed is. Per slot van rekening komen die 'ouders' weer voort uit een gezin dat heteroseksueel is.

Nieuwe stelling: De Nederlandse Spoorwegen moeten weer terug naar de overheid. (zo'n stelling krijg je met weer anderhalf uur vertraging).

Ik zal zelf aftrappen: De NS heeft haar kans gehad en deze verspeeld. Na jaren de kans te hebben gehad gaat het van kwaad tot erger. Veiligheid in de treinen is nog steeds niet toegenomen las ik gisteren in de Metro; treinen rijden nog steeds niet voldoende op tijd; service naar de klant toe is minimaal (denk aan die keren dat je een 'geplande' overstap mist doordat een trein niet één minuutje kan wachten), de kaartjes worden tegen woekerprijzen verkocht en van enig comfort is in de 'sprinters' geen sprake.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden