Onderwerp: Tour de France 2005
Enkele bericht bekijken
Oud 23 June 2005, 11:48   #3
Stevie
Lid

Stevie's Avatar

Standaard

oja tom boonen helemaal vergeten. heel die ploeg is voor hem ingericht, wat dan wel weer jammer is voor michael rogers die een uitstekende ronde van zwitserland reed. maargoed, ook met een goede ploeg zou hij het podium niet kunnen halen denk ik. en tom boonen in het groen, tja ik ben er wel van overtuigd dat mcewen een beter sprinter is als boonen, maar het zal vooral aan de vorm van beiden in de eerste week liggen.

ja de bolletjes, ik dacht aan moreau want ja de fransen willen natuurlijk de eer hoog houden. de afgelopen jaren was het virenque, daarvoor jalabert (toch?). en aangezien geen enkele andere franse renner in staat acht de bolletjes te winnen (misschien chavanel of moncoutie), kom ik al snel uit bij moreau.

en de witte trui, zou iemand daar nog voor vechten? mogen karpets en casar daaraan meedoen? anders denk ik aan yaroslav popych van discovery. azevedo is de belangrijkste knecht van armstrong, en popvych zal er als minder belangrijke knecht met een top10 plaats vandoor gaan denk ik