Onderwerp: Pesten!!!
Enkele bericht bekijken
Oud 24 June 2005, 08:23   #11
koekje
tijd om op te staan

koekje's Avatar

Standaard

Maar om verder in het onderwerp te gaan: In mijn klas zat er een meisje ,waarvan we dachten dat ze niet normaal was. T'geen dat tot gepest leidde was het volgende, dit meisje trachtte aandacht te zoeken, maar op verkeerde manieren, o.a. door ons van alles wijs te maken, waarvan we zeker wisten dat er iets niet pluis was. bvb: ze had zogezegd haar been gebroken , en vermits onze klas boven in het gebouw zit, had ze moeite . Maar toen iemand haar wou helpen om de trappen op te gaan die die zich vanachterbevonden en waardus niemand langs gaat van de leerlingen, weigerde ze. Ze wou liever de voortrappen nemen, waarjuist alle leeringen langs gaan om naar boven te gaan. Toen dat ene meisje aan haar vroeg waarom ze de voortrappen wou nemen, antwoordde ze: Die trappen zijn korter... Maar bijde trappen gaan naar het 1ste verdiep. En logisch gezien zij beide trappen evenhoog. Of vergis ik me ? Toen hadden we dik door dat ze ons voor de gek hield. Maar vervolgens keerde de rollen om. We hielden ze voor de gek...Bvb op de (speel)plaats negeerde we ze volledig, terwijl ze dus met ons mee liep. In de klas net het zelfde, de leraren zagen uiteraard wel wat er gaande was. Maar echt iets aan doen deden ze niet. T'was zelfs zo erg dat we ze appendix als naam gaven. Nu heeft ze de examens niet kunnen mee doen, omdat ze klierkoorts had, wat dus wilt zeggen dat ze voor de 3de xgaat blijven zitten. Vervolgens bleek het weer een leugen te zijn. Een klasgenoot van mij was eens een glas gaan drinken, en wie kwam ze daar tegen ? appendix, in volle form . Terwijl ze normaal gezien klierkoorts had, wat redelijk lang duurt.... Wat moeten we daar nu infeite over denken ?

Eerder dacht ik er echt wel spijt van te hebben gehad , van dat gepest. Misschien scheelde er wel iets met dat meisje..psychologisch dan wel. Maar als je dan weet dat ze ons dingens zit wijs te maken, zoals klierkoorts, zodat ze de examens niet moet mee doen, terwijl ze in volle form is... Maar dan stel ik me toch tal van vragen, zoals hoe ze dit heeft kunnen wijsmaken aan haar ouders en zo. Maar kijk, t'is tenslotte haar probleem. niet ?

Laatst aangepast door appelshampoo : 24 June 2005 om 10:45
koekje is offline   Met citaat antwoorden