Enkele bericht bekijken
Oud 25 June 2005, 18:37   #1
Balance
Guest

Thumbs up

Of ik nog duidelijk moet zijn? Ik zei toch dat LPF en VVD geen neo-nazi partijen zijn. Alleen NieuwRechts identificeert zich als een een neo-nazi partij. Geert Wilders trekt een aantal neo-nazi's, omdat hij ook een nationalist is.

En het klopt dat de SP ook communisten aantrekt, maar niet alle communisten waren Stalinisten (Stalin was GEEN communist, maar noemde zich alleen zo), het grootste deel van de communisten die de SP trekt zijn Marxisten, en ook nog een aantal Maoïsten die nog steeds niet door hebben wat Mao precies allemaal gedaan is, maar de meeste maoisten zijn overgestapt naar de Rode Morgen, dat is een organisatie.

En waarom zou ik me diskwalificeren als ik NieuwRechts een partij noem die geleid wordt door neo-nazi, en ook nazistische ideeën er op na houdt, sinds wanneer is het verboden omdat te zeggen, we leven hier toch hopelijk niet in een dictatuur. En ook al noemde ik D'66, D'33 (omdat toen Hitler een beetje aan de macht kwam, kortom een nazi partij) dan zou je hooguit kunnen denken, die is paranoia.
  Met citaat antwoorden