Nou momenteel ben ik zelf vrijgezel, maar met mijn ex had ik wel af en toe ruzie.
Maar vaak ging dit echt om helemaal nix of was het vaak veroorzaakt door een misverstand bv.
Want we hebben een keer gehad dat haar beste vriendin (Willeke) samen met haar vrien (Rico) uit zou gaan met ons.
Nu was er in die Discotheek een andere jongen waar Willeke wat mee gehad had, en deze jongen had gezegd tegen haar dat hij Rico wel even in mekaar zou meppen.
Dus Willeke had hem gezegd ga maar niet met hem praten (wat hij dus wel weer deed

).
Maar op dat moment dat hij stond te praten met die jongen wou ik hem een sigaret vragen en liep er dus heen, maar halverwege zei me vriendin iets in de trend van "nee niet doen".
Dus ik probeer snel duidelijk te maken dat ik alleen sigaret ga halen en terwijl ik erheen loop zie ik dus dat Rico met die jongen staat te praten, maar op moment dat ik bij hun kom lopen ze net uit mekaar.
Nou uiteindelijke resultaat : 1 sigaret en een dikke ruzie met mijn vriendin
Bleek dus dat ze dacht dat ik me ermee zou willen bemoeien
Wat natuurlijk niet mijn bedoeling was, maar goed later is het opgelost en uiteindelijk nog ff potje make-up sex
Maar zeggen dat je nooit meer ruzie gaat maken heeft geen zin, want ruzie in een relatie is wel gezond af en toe