Heb je dan ook een hekel aan die beesten, Amneris? Per slot van rekening eten een heleboel beesten ook elkaar op. En dat gaat vaak ook niet echt op een prettige manier. Vaak veel pijnlijker ook nog.
We leven hier op een aarde, waar je planteneters hebt, vleeseters en dieren die alles eten. Mensen vallen veelal onder de laatste categorie. Gelukkig gaat dat op die manier, anders dan was onze aarde nu overvol. Het is een natuurlijk proces waarbij de sterke de zwakkere opeet. Het klinkt vast heel kinderachtig omdat het zo voor de hand ligt maar zo gaat het dus. Ik heb de indruk dat je elke vorm ervan afkeurt maar het gaat nu eenmaal niet anders.
Ik ben er ook voor dat de dieren een bestaan hebben dat acceptabel is en als ik bij voorbaat zou weten dat het vlees komt van zo'n discutabel bedrijf dan zou ik het ook niet eten, maar dat weet je toch nooit.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
|