Nou snap ik prima hoe jij je voelt want dat slaat inderdaad nergens op.
Ik zelf heb ook net zoiets alleen is het dan geen jaren geleden, want vorig jaar heb ik op een studicentrum gezeten, waar ik een meisje wel vaak zag en die ik dus op zich wel leuk vond.
Nou heb ik haar al sinds toen niet meer gezien en kwam ik haar twee week geleden tegen in de stad onder het uitgaan.
Ik ben dan totaal niet verlegen en ik weet ook niet waarom ik haar nooit eerder had aangesproken, maargoed op die zaterdag twee week geleden zag ik een prachtkans en die heb ik dan ook gepakt
We zijn aan de praat geraakt en samen met haar, een vriend van mij en een vriendin van haar, zijn we toen nog ergens anders heen gegaan en was het bij iedereen wel duidelijk dat Nienke (die meid die ik leuk vind) en ik mekaar wel zagen zitten.
Nou toen kwam het einde van de avond en Nienke haar vriendin die zei al tegen mij dat ik dus initatief moest nemen.
Dus vlak voordat Nienke ook weg ging nam haar vriendin die andere jongen al mee die er toen bij was, en dus waren Nienke en ik alleen.
Nou ik heb haar toen een knuffel gegeven en vervolgens gevraagd of ik haar mocht kussen
Nou dat mocht niet alleen, nee dat moest zelfs!!!
Toen hebben we dus gezoend en nu heb ik haar erna gevraagd of ze nog eens met me af wilde spreken en dat wilde ze wel, maar ook door haar reactie's op mijn smsjes ben ik er nog niet helemaal zeker van, maar omdat ik niet snel een meisje leuk vind w8 ik wel tot ik haar weer gezien heb voordat ik ga beslissen.
Dus nou weet je mijn verhaal ook en hoop je dat ik dus snap hoe jij je voelt.
Maar je moet maar zo denken, er zal ook een juiste voor jouw langskomen die op je wachten zal