Enkele bericht bekijken
Oud 28 June 2005, 22:23   #29
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Ja.. En dan heb je nog altijd die mensen die het een beetje gaan overdrijven he. Ik wil het absoluut niet goedpraten.. Maar hoeveel wordt er nou gesproken over die Ajax/Feyenoord supporters? Juist, bijna nooit.

Die commentator was trouwens echt zwaaaaar irritant! Liep echt constant beledigende opmerkingen te maken naar de Marokkanen toe!
Daarover hebben ze het in Den Haag nu nóg, hoor, maak je geen zorgen. Binnenkort mag er op normale mensen zoals ik geschoten worden wanneer meneer agent ook maar het idee heeft bedreigd te worden rondom een voetbalstadion.

Die Marokkanen hebben zich gewoon schandalig gedragen. Op en naast het veld. Binnenkort zul je wel wat foto's kunnen zien over wat ze hebben aangericht aan MIJN stadion, stelletje losers!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden