Enkele bericht bekijken
Oud 29 June 2005, 15:05   #32
AmbyPur
Lid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
[offtopic]Niet stom bedoelt, maar wat heeft dat hier mee te maken? Je moeder heeft verder wel gelijk hoor.. Ik denk niet dat met jan en alleman zoenen iets van deze tijd is. Het hang er gewoon vanaf wat voor persoon je bent. [/offtopic]
nuja ik vind dit niet offtopic, ik denk dat het heel duidelijk het beeld weergeeft van de essentie van dit topic.

alleen het feit al dat een meisje 'zomaar' met iedereen zoent, of dat in ieder geval geen probleem vindt, geeft voor mij wel aan hoe de denkwijze is van die generatie...

ik denk dat veel jonge meiden die zich uitdagend kleden/gedragen, heel naief met de opmerking van Woudjuh in hun hoofd lopen: "als ik me zo kleed en gedraag dan wil ik nog geen sex hoor, het is nooit mijn schuld als ik word aangerand dus ik kan aantrekken wat ik wil"
natuurlijk heeft dat meisje gelijk zoals bart ook zegt. maar ze leggen de grens wel heel erg laag vind ik, ze lokken WEL iets uit. het is aan de jongens om daar niet op in te gaan, maar zoals in dat artikel staat is dat blijkbaar ook geen redelijke denkwijze van mij.
en ik denk dat inderdaad het cultuurje van 50cent met 20 schaars geklede dames om zich heen hier wel degelijk invloed op heeft, al zullen de dames en heren dat nie bewust zo ervaren en het dus altijd ontkennen.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden