Enkele bericht bekijken
Oud 30 June 2005, 12:24   #13
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Alsof het shirt an sich nog niet lelijk genoeg was blijkt de shirtsponsor alles nog te overtreffen. 'Beaphar'. Op zich niks mis mee, ook al produceert het medicamenten en voer voor dieren, maar dat laatste schijnt er dus ook nog onder te moeten..

Nu nog 'who let's the dog out' en een vlooienband winnen in de rust en de hilariteit is compleet

Alsof dat allemaal nog niet genoeg is blijkt de sponsor ook nog niet zo gek veel te betalen. 'Daarom staat de sponsor ook alleen op de voorkant', aldus algemeen directeur Rutten. 'Op de achterkant, de mouwen en de broek is dus nog plek'. Ja leuk, nog even en we hebben echt een Mapei-shirt! Voor mijn verzameling kocht ik elk jaar trouw het shirt. Alles pikte ik; de volstrekt misplaatste groene Stienstra-reclames (geel-groen kan nu eenmaal echt niet met het oog op Fortuna), de smerige zwarte mouwen, de shirtreclame op de mouwen, het rode Eneco-logo, maar nu houd ik daar toch echt mee op.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 30 June 2005 om 12:27
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden