Enkele bericht bekijken
Oud 30 June 2005, 19:12   #60
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Noem jezelf geen filmliefhebber als je alleen naar blockbusters gaat Dat is nu hetgene wat mij frustreert. En ook meteen schijnheilig films gaan bekijken van die ene acteur die in die film speelt (Goed voorbeeld is Elijah Wood). Hoe jij nu een filmfan omschrijgt is gewoon een beetje te veel van het goede. Ik kan gerust zeggen dat ik films cool vind. Ik verdiep me graag in de technieken, achtergronden en acteerprestaties.

Maar volgens mij begrijp je niet wat ik precies bedoel, maar komt vast wel omdat jezelf een meisje bent.

En waag het niet nog es film met muziek te vergelijken, want commerciele muziek is iets heeeeeel anders dan commerciele films (voor het eerst dat ik dat hoor, commerciele films). Je kan wel van iets houden, maar doe het dan goed en ga er niet mee lopen opscheppen en proberen mee te praten. Dat noem ik meer iemand die graag naar de bioscoop gaat. Ik heb niks tegen mensen die naar de film gaan. Dat ik bij muziek wel anders hoor, want als iemand naar slipknot luistert, wordt hij hier helemaal afgezeken.

Dead Poetic is een zeikband, omdat ik het luister

Laatst aangepast door Banaan : 30 June 2005 om 19:18
Banaan is offline   Met citaat antwoorden