onnodige relaties
Stelling: Relaties(liefde) voor mensen onder de 21 zijn nutteloos.
Ik vond dit wel machtige stelling van mezelf , want stel je voor , je bent een jonge vrouw van 18 en je hebt al weer relatie zoals de meeste dan zit je weer met een vent ,je kan niks je kan niet aan verschillende piemels zuigen , je komt er pas op je 40e achter dat je nooit echt verliefd op hem bent geweest , en dan zie je in dat je jeugd verknald is, altijd zijn kleine pik achterlangs , altijd hetzelfde verhaal, nooit een neger , nooit een biseksuele ervaring, het leven zit zo vol deugden en die akelige brave kutjes merken daar niks van , ik hou van hem 4-ever blabla ik weet het cker blabla ze moesten weten wat voor dikke vissen er zwemmen, dit geld ook voor jonges , maar goed die pakke meestal toch wel als er iets los zit met dikke spange tieten, ook al ontkennen ze... zo is het leven , genieten als een dolle aap , op je 25e iets vasts beginnen met je droomvrouw , omdat je dan al aardig wat hebt geproefd, weet je ook dat zei de ware is.
Beter deze manier dan het saaie leven, wat je ook ziet is dat je vaak een relatie van een jaar of 2 hebt als je 17 bent , die gaan naar de knoppen dat weet je als je er aan begint , begin er niet aan en neuk in die 2 jaar , 20 anderen, dan weet je ook meteen wat je wel en niet ligt!
|