Enkele bericht bekijken
Oud 1 July 2005, 18:32   #18
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

In dit artikel staat dat het toch vrijblijvend zou zijn..

Topdj componeert eredivisiehymne
De wereldberoemde DJ Tiësto zal vanaf komend seizoen de eredivisiehymne componeren. Zo zal zijn muziek te horen zijn tijdens voetbalprogramma's van de eredivisie op televisie en radio.

Eredivisieclubs kunnen de muziek vrijblijvend in hun stadions brengen. Tiësto over de samenwerking: "Het was voor mij een enorme uitdaging om de eredivisie tune te mogen produceren. Ik ben zelf een groot voetbalfan dus het was een grote eer om hier op mijn manier een mooie bijdrage aan te leveren."

ECV-directeur Chris Woerts: "De muziek van Tiësto past precies in de ontwikkeling die het Eredivisie merk op dit moment doormaakt. Doordat de tune in alle media terug zal klinken kan de uniformiteit en de uitstraling van de competitie verder worden verbeterd".

Het merk eredivisie.........................
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden