Onderwerp: aftrekken, waar ???
Enkele bericht bekijken
Oud 2 July 2005, 00:35   #35
Sjanoow
Guest

Standaard

Mwhaha.. dit verhaal moet dr dus gwn ff uit!!!!
Een vriendin van mij doet personenzorg en overlaatst moest ze dus in een bejaardetehuis stage doen.
Ze moesten daar dus ook mensen op de wc zetten, dus zij met nog 1 van dr klas waren een bompa op de pot aant zetten toen hij ineens aan zn lul begon te prullen & doen..
Dan zat hij zich gwn af te trekken toen zij um nog vasthadden om hem neer te zetten op de wc
En ze mogen er dus nx van zeggen omdat die mensen niet realiseren dat ze et doen fzo? & anders worden ze beledigd enal..(?)
Jaja stel je maar is voor dat je ooit is een bejaard/erg oud iemand op de pot moet zetten

& nu ut volgende verhaal
Ze moesten er dus ook mensen in het bad steken enz..
Mijn vriendin had een bomma om erin te steken en ze moest dus ook dr kut wassen..
Dus ze was daar dan aan ut wassen en die vrouw zo "ja, zie ma dat daar goe proper is, wrijft maar hard ze enz.."
(en ze moest het van de lkr nog doen ook!!!! )
En dan moest ze die vrouw nog afdrogen ook en weer met dr kut was het zo van "wrijft maar goe hard, ge moogd harder wrijve ze want het moet daar goe droog zijn enal"

haha man man stel je voor ik wil egt NOOOOOOOOOIT van mn leve gaan werken in een bejaardetehuis!!!!!!
zooo goor
  Met citaat antwoorden