Enkele bericht bekijken
Oud 2 July 2005, 17:56   #14
nevaeh1987
Lid

nevaeh1987's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Nou ik denk dat dat geen helaas is hoor , maar om even terug te komen op dat je vriendin het duidelijk was dat die jongen voor jouw zou gaan!!
Ik denk dan dat die vriendschap inderdaad kennelijk niet veel voorstelt in haar ogen, hoe pijnlijk dit ook mag klinken.
Want toevallig kennen Loy en ik mekaar al sinds onze 4e levensjaar maar wij zouden mekaar om geen enkele reden op zo'n manier verneuken of wat dan ook.
Dus dit is misschien ook iets om over na te denken

Nja het is ook niet 1 van mijn beste vriendinnen hoor.. we hebben op school zegmaar een tafel voor in de pauze.. vroeger zaten we allemaal bij elkaar in de klas.. nu bijna niemand meer bij elkaar. Maar we doen met zn alle nog wel leuke dingen en zo.. maar binnen de groep heb ik ook weer mensen waar ik véél hechter mee ben dan anderen. zij is dus ook 1 van die mensen waar ik eigenlijk alleen op school mee om ga en als we iets met zn allen doen. Ik zou haar niet snel opbellen om gewoon samen wat te gaan doen en zal ik ook niet snel een super diep gesprek met haar hebben over gevoelens enzo. De échte vriendinnen zouden dit ook nooit zo gedaan hebben. Ik zal hun na deze school nog gewoon blijven zien, terwijl dat bij 'die anderen' waarschijnlijk niet het geval is. Daarom vindt ik het ook niet zo'n ramp dat zij dit zo gedaan heeft.. omdat het in mijn ogen dus toch niet zo'n sterke vriendschap was.
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden