Ik vind dat als je jong bent, dat je wel een serieuze relatie kan aangaan(ik denk ook wel ni dat da dan direct de ware liefde is, maar goe)
Ikzelf ben nog jong(13 binne 3 weekjes!), maar ik heb ook mijn gevoelens, en word ook wel soms verliefd.
Ik ben op de moment weer verliefd, en ik zie wel een relatie met die jongen zitte,(ben daar 2 maanden al eens mee geweest)en hij ziet mij ook wel zitten. Ik vertrouw hem volledig, en hij is echt heel lief. Toen hij het de vorige keer uitmaakte, heb ik wel getreurd, maar hij is mijn beste vriend gebleven, en ik kan hem echt alles kwijt. Dus ik zou hem niet kunnen missen(ook niet als vriend) en ik wil hem echt nooit meer kwijt. Daarom zeg ik hem wel soms NWLY. Maar dat meen ik dan uit de grond van mijn hart, en geloof me, dat is iets wat mijn hele leven niet zal veranderen.
En als je zegt, "ik zal voor altijd bij u blijven", dan snap ik wel dat sommige mensen dat stom vinden, want ik denk nu ook wel dat het wel eens uit zal gaan.
Maar om elke week met een nieuw meisje/nieuwe gast te staan zoenen, om van het leven te genieten, en mensen te vergelijken en weet ik veel, vind ik persoonlijk toch niet kunnen. Het voelt toch leuk als je echt verliefd bent, echt van iemand houdt,...
In ieder geval, doe ieder zijn zin, maar ik zou graag iets beginnen met die ene jongen waar ik van hou, en ik zal hem niet achter zijn rug bedriegen(dan maak ik het eerst uit, dan kan je als vrijgezel doen wat je wil)
Voor die mensen die dan rondsnolle, worden die dan nooit eens verliefd, en krijgen ze dan nooit het gevoel van "waw, ik voel mij zo gelukkig bij hem/haar"
Of als je een vriend(in) hebt, ga je hem/haar dan bedriegen, elke keer als je uitgaat en een leuke meid tegen komt?
Ik zeg maar wat, maar hebben jullie nooit het gevoel dat je van iemand houdt, die persoon niet meer kunnen missen als die niet in de buurt is etc...
Ik weet niet, hoor, of anders begrijp ik jullie gewoon helemaal verkeerd.