Enkele bericht bekijken
Oud 6 July 2005, 21:52   #26
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Tuurlijk moet er toezicht gehouden worden op kruispunten, op snelheidsovertredingen enz. Dat hoor je mij ook niet ontkennen, hoor.

Waar het mij om gaat is dat je moet kijken wat in principe belangrijker is. Het is een feit dat de politie niet overal kan zijn. Het is helaas zo dat er de politie tijd tekort heeft. Ontelbaar haast zijn de voorbeelden waarbij er ingebroken is bij mensen en de politie niet eens tijd heeft om te komen kijken. Of de voorbeelden waarbij er niet of onvoldoende naar zaken gekeken wordt omdat de tijd ontbreekt.

Het is dan heel moeilijk om dat te verkopen wanneer meneer agent iemand gaat 'leren oversteken'. Ik weet wel dat het belangrijk is, en dat het in het slechtste geval erg gevaarlijk kan zijn, maar ik zie andere prioriteiten. Nogmaals; het verkeer is absoluut belangrijk, maar ik vind dit veel te ver gaan, er is meer te doen..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden