Nou ik mag mezelf ook wel zien als zo'n figuur die liever uitgaat in het weekend dan naar school, maar het is niet zo dat ik het uitgaat boven me school zet ondanks dat ik uitgaan veel en veel interesanter vind dan school(wat ook zeer logisch is

).
Maar veel vrienden en kennisen van mij die zeggen ook dat ik mijn Havo de laatste 2 jaar verneukt hebt doordat ik teveel uitga, maar hier is nix van waar.
De reden dat ik me school verneuk heeft meer met mijzelf te maken dan het uitgaan, want ik heb lange tijd niet geweten wat ik later zou willen doen wat bij mij erg in me hoofd blijft hangen en ik dus ook lang over nadenk, wat als gevolg leidt dat me school eronder lijdt.
Maar nu ga ik zoals het er naar uitzie MBO Horeca beginnen, waar ik dan ook erg zin in heb omdat ik zelf later ook de horeca in wil.
Maarja diegene die liever uitgaan en vrienden belangrijker vinden die kunnen dat net als mij niet uitleggen denk ik, het is gewoon een gevoel dat je hebt

heel vaag en dat je het niet snapt is ook vet logisch maar we snappen het zelf waarschijnlijk zelf niet eens