Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
Dat vind ik best veel 
Ik krijg nu nog 100euro per maand (voor ons beiden in principe). En mijn ouders betalen mijn school. Verder moet ik alles zelf betalen: huur, verzekering, kleding, telefoon, alles.
Ik vind het eigenlijk al bijzonder dat ik 100euro erbij krijg als 20jarige die op zichzelf woont EN werkt.
|
Ja inderdaad daar heb je nog mazzel mee, want mijn ouders wouden mee er eerst ook uit hebben voor het einde van de zomer maar die wouden echt dat ik alles zelf zou betalen
Maar goed met het salaris wat mijn pa verdient hoefde ik ook niet echt te rekenen op veel studiefinanciering, en dan samen met me zakgeld en me loon wat ik zal binnenkrijgen zou het misschien krap worden qwa geld.
Maar kijk ook hoe duur alles wel niet is tegenwoordig als ik wel uit huis gegaan was moest ik waarschijnlijk iets van 200 euro betalen per maand voor de kamer met elektra en water er nog over heen komend, me school en boekengeld wat samen over 2000 euro is.
In dat opzicht ben ik blij dat ik thuis mocht blijven wonen en me ouders me toch financieren met school en alles want anders had ik het krap gehad de komende tijd