Onderwerp: handicap
Enkele bericht bekijken
Oud 18 July 2005, 16:57   #10
Mareentje
Guest

Standaard

ik heb de topic gelezen

ik ben t gedeeltelijk eens bij mij is t meer hoe zwaar ligt de handicap als de boven kamer ( sorry weet effe nie anders te zeggen) goed is dan hebben ook zei t recht te leven.
als kind hebbie daar mischien moeite mee maar met de tijd brengt volwassen zijn ook heel wat met zich mee en ik heb zoiets van het is mischien wel wat zwaarder dan een gezond kind groot brengen maar als ouder moet je je kind so ie so grootbrengen aanda8 hebben ze beide nodig

en het is dan niet zo in de tijd van tegen voordig dat jij als moeder of vader zeg maar eraan gaat ook bij een gehadicapte kinderen is het zo dat je daar als ouder voor kan kiezen in de jkjeugd kan deze en woord deze zorg groot deels overgenomen door school en instanties thuis ondangs het kind thuis woond

voor latere stadium zijn er woongroepen of een vorm van fokus dat is echt een eigenhuis als gehandicapte zijnde met 24 uur hulp wat bereikbaar is dus er zijn zat mogelijk heden tegenwoordig

dus daarom ligt t er bij mij zeer aan hoe erg is dat kind er aan toe als de artsen zouden zeggen dat t zo erg is dat die bijna niets kan oke pleeg dan een abortus maar is t alleen maar in een stoel zitten en voor de rest wel helder zijn dan heeft hij zei ook t recht te leven want het leven geeft ook de gezond geboren personen geen geratie stel je ben vis gezond en je heb een ongeluk gekregen waardoor jij zelf een handicap heb zou je dan ook zo over je zelf denken? ik heb met die kinderen gewerkt en als je dat ervaard valt t reuze mee anders leert de maatschapij t nooit ik bedoel je weet zelf hoe hard de maatschapij is als je als gezonde er een beetje bescheide bij loop hoor je er al niet meer bij
  Met citaat antwoorden