Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem member
Shit hey, had vandaag weer getrokke, na 15 minuten, dacht ik al dat het me niet meer zal gaan lukke, ikdacht mischien de eerste keer gelukt, bulshit. Ik ging nog heel ff verder en sneller, en toen kwam het, meer dan gistere, niet noprmaal hoeveel er uit komt. Ik ben nu echt blij dat ik eindelijk sperma heb, ik geniet er ook van, gistere, tijdens het klaarkome, had ik veel pijn bij mij lul, vandaag was dat niet zo. Mischien was dat zo omdat het me eerste keer was. Maar heeft iemand tips voor me, waar ik die sperma kan laten. Als ik op me bed zit af te trekke, waar laat ik die sperma dan. Heb geen zin me hele bed eronder te gooie. Me sperma spuit ie nogal ver uit. DAnkjewel voor de mense die gereageerd hebbe
|
Dat je pijn hebt ligt er niet aan dat het je eerste keer is, ligt eraan dat je je zo vaak aftrekt gast
Serieus en sperma heb je al langer dan de eerste keer dat je je aftrekt dus je kunt wel doen alsof het heel wat is, maar er is echt niemand die dit ook maar een ruk kan intereseren (letterlijk en figuurlijk)