Enkele bericht bekijken
Oud 25 July 2005, 10:17   #10
x-lizz-x
Lid

x-lizz-x's Avatar

Standaard

nou eerst 10 uur gevlogen en toen in mexico aangekomen.. Eerste dag meteen gestoken door een beest heel mn poot dik..Volgende dag zijn we naar verschillende plaatsen geweest.. en begon mn voet heel erg pijn te doen, dus hebben we de dokter laten komen.. en moest ik 5 pillen per dag in nemen

dag 2 zijn we eerst naar een of ander marktje geweest en daarna naar tulum, tempels van de mayas.. Omdat we te lang stil stonden op een plek viel mijn zusje flauw..

dag 3 zijn we met een bootje door een lagune gevaren en door een malgrove en allemaal vogels gezien enzo en daarna naar een mooi strand met een typische vis restaurantje. was wel leuk..

dag 4
naar chichen itza geweest ook maya tempels ofzo en daarna zin we naar een strand restort gegaan

strand resort was helemaal geweldig super deluxe enzo.. Dus eerst lekker 2 dagen op het strand gelegen en daarna zouden we nog met dolfijnen gaan zwemmen en snorkelen enzo..
Maar toen gooide de orkaan emily roet in het eten..
Zondag vanaf 2 uur in onze kamer gezeten en vanaf 1 uur 'snachts op de badkamer.. kwamen we der de volgende dag uit echt allllllllles kapot.. Dusja toen was onze vakantie eigenlijk wel afgelopen en hebben we alleen nog maar een beetje bij het hotel rond gehangen.. maar verder was het wel een leuke vakantie.

Gelukkig ga ik volgende week maandag nog naar spanje