Ik vind het uitmoorden van een gezin nog altijd iets heel anders dan iemand beledigen. Wanneer hij dusdanig diep geloofd dat er geen opmerking meer over gemaakt kan worden dan is hij simpelweg een gevaarlijk element in onze samenleving. Wanneer je dat preventief kunt tegengaan door hem het land uit te zetten dan moet die mogelijkheid aangegrepen worden.
Die mensen zijn nu eenmaal niet voor reden vatbaar. Ze zullen niet blijven komen wanneer we ze al bij de grens weigeren, dus dat kan geen beletsel vormen.
Wanneer ik psychisch niet in orde ben dan stoppen ze mij in een kliniek. Wanneer iemand door zijn geloof gevaarlijk is voor de maatschappij dan moet er ook daar ingegrepen worden. Geloof mag geen reden zijn om gevaarlijke elementen in de samenleving te houden.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
|