Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foetsy
Maar het is zo'n achterlijke mening! 
maar ja, dat doet er niet toe.
Tuurlijk mag jij constateren dat vormen van geloof een gevaar zijn voor de 'samenleving'. Maar dat deed Theo niet, die zei gewoon dat alle Islamieten volgelingen waren van een pedofiel.
Door geloven uit te schelden krijg je niets gedaan, de gelovigen zullen niet opeens denken 'oja, eigenlijk heeft ie wel gelijk'. Hij heeft er alleen maar negatieve dingen mee gedaan gekregen (waaronder zijn dood) en hij wist het. Tenminste, dat mag ik hopen, anders is het wel dramatisch gesteld met de intelligentie van de mensheid
|
Dus vermoord je m maar?
Het gaat gewoon nergens over, het gaat hier niet eens "oog om oog, tand om tand". van Gogh zegt iets wat iemand(en) niet aan staat, dus vermoord je m? Want dat is het eigenlijk, van Gogh zegt iets over de islam, of wat dan ook. mohammed b. is het er niet mee eens, dus afmaken.
Fortuyn zegt dingen die sommige mensen niet aanstaan, hupakee afmaken.
Dit is toch niet goed te praten? Jij zegt iets, ik vind dat heel erg beledigend, en ik snij je keel door?
Jij gelooft in Sinterklaas, en ik zeg dat het een pedo is, dus schiet je me een kogel door mn kop.
Voor jou is het dan rechtvaardig, maar volgens de maatstaven van de nederlandse samenleving (cq westerse wereld) dus niet, conclusie: jou schuld, jou verantwoordelijk, jij krijgt straf.
Jij maakt een hele familie af, mag niet is erg ziek, mag volgens de maatstaven van de nederlandse samenleving niet, dus; jou schuld, jou verantwoordelijk, jij krijgt straf.
Dan kom ik langs, ik ben ontdaan van hetgene wat jij hebt gedaan, zoveel mensen vermoorden, ik denk hier heb je hetzelfde. Mag niet, mijn schuld, mijn verantwoordelijkheid, ik krijg straf...
maar gezien het feit dat jij zoveel mensen hebt vermoord zal ik toch wel wat sympathie krijgen van de nederlandse medemens, juist omdat wat jij gedaan hebt zo gruwelijk is. Dit betekent dan ook niet dat wat ik gedaan heb niet fout is, het zal echter meer begrijpelijk zijn voor de rest van onze samenleving zoals wij die bedrijven