Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica
Ik ken dat Bart. Ik was ook verliefd geworden. We kunnen uren met elkaar praten op msn.. over vanalles en nog wat. En dan hebben we echt lol om de meest belachelijke dingen! We hadden een avond teveel gedronken, en toen hebben we gezoend.. ondertussen was ik verliefd op hem geworden en niet zo'n klein beetje ook. Toch wilde hij het bij vriendschap laten, hij vond me wel erg leuk maar wilde zijn vrijheid houden.
Wie niet waagt, wie niet wint, maar je moet er goed over denken, of je vrienden met haar kunt blijven als zij niet meer wil dan vriendschap.
Mij is het gelukt, vraag niet hoe.. Maar we zijn hele goede vrienden, kunnen met elkaar lachen en huilen. Ik kan met alles bij hem terecht.
|
Nou, wat er dan nog bij komt is dat zij vorig jaar al eens de 'stoute schoenen' heeft aangetrokken toen ik nog met Linda had

Toen heeft zij gezegd dat ze gek was op mij, maarja, toen heb ik er natuurlijk niks mee gedaan. Ik hoef dus niet meer te verwachten dat zij nóg eens het initiatief neemt..
Ik denk wel dat ik kan volhouden gewoon met haar om te gaan. Dat lukt me nu ook al lange tijd en ik kan sowieso makkelijk vriendschap onderhouden met vrouwen, dus het is alleen de vraag of ik wil wagen meer te krijgen of niet, haha!