Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kurobu
eerst en vooral wil ik zeggen dat ik zeer veel respect voor u heb .
dat je u zelf niet in dingen interseert wat anderen wel doen van u leeftijd en volwassener werd is zeer normaal . is bij mij ook zo gekomen .
dat je het zelf moeilijk aankunt raad ik u zeker aan van eens met een arts te babbelen die u verder kan helpen . en hulp thuis te vragen voor u moeder wat zeker niet zou misstaan imo .
verder wil ik u alle succes wensen om deze moeilijke perioden te doorstaan .
als er iets is roep je maar . ik wil altijd wel even luisteren ( langer ook hoor ) . 
mvg
kurobu
|
Dank je. Ik kan me gewoon soms niet voorstellen waar anderen zich druk om kunnen maken.. Maar die weten gelukkig niet wat er allemaal speelt.
Hulp krijgen we niet. Mijn moeder is zo naar huis gegaan, terwijl het ziekenhuis voor ons vanalles moest regelen. Maatschappelijk werk, ergotherapie, daghulp, dagtherapie.. Helemaal niks gehad. Nu krijgen we dat pas, maar een aantal dingen hebben dus geen zin meer.
En Joeltja, ik probeer er ook wel over te praten, maar soms heb ik daar ook geen zin in. Als ik met vriend(inn)en weg ben wil ik liever even lol maken en leuke dingen doen, en het over onzindingen hebben.