Enkele bericht bekijken
Oud 15 August 2005, 18:06   #294
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica
Dan heb je meer kans dat ze nu nog steeds gek op je is.. Als je zeker weet dat je het wilt proberen moet je het doen! Zolang het je vriendschap maar niet kapot kan maken

Ik ben nog steeds heel blij met de vriendschap die ik met die jongen aan het opbouwen ben.. We zijn al goede vrienden, maar volgens mij zit onze vriendschap nog steeds in een stijgende lijn
Die kans is er inderdaad, maar het was niet voor niets over bij haar erna.. Dat is het enge eraan, het was over bij haar, maar niet bij mij. Hebben we elkaar tijd lang niet gezien en ook bij mij was het over. Maar nu is het voor mij helemaal terug en nog veel erger dan eerst. Ik heb echt geen idee hoe dat met haar zit. Wel leuk is dat iedereen ons altijd een perfect koppel noemt, ze gaat daar dan nooit tegenin

Tja, als je er dan zoals bij jou een mooie vriendschap uit kan laten opbloeien dan zou dat natuurlijk ideaal wezen, maar die garantie heb je nooit!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden