Enkele bericht bekijken
Oud 20 August 2005, 10:07   #568
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Hij mag dus niet eens voor PSV in de CL spelen.. Althans, niet in 2005, en de kans dat PSV de poule overleefd zet ik op nauwelijks 10%.. Hij heeft met Roda nl 1/2 finales intertoto gespeeld.

Ik denk dat Milan en Manchester wel degelijk meteen zullen toehappen als ze Kone bij Roda kunnen halen voor 'slechts' 10 miljoen. Mochtie nl een jaartje goed presteren bij PSV dan vragen die doodleuk het dubbele. Men weet dondersgoed dat Kone er vanzelf wel komt en dat of PSV nu 8 of 12 miljoen betaald voor Kone, op termijn levert hij makkelijk het dubbele op.
En daarom moet Roda daar ook gewoon niet aan toegeven. Ik heb begrepen dat ze 8 miljoen vragen.. Echt te treurig voor woorden, en dát wil PSV nog niet betalen. Ga maar na: vorig jaar betaalde Ajax 10 miljoen en toen hadie nog maar 2 jaar contract, terwijl hij hem voor de zomerstop heeft verlengd, snap jij het nog?!

Ikke niet, Roda ruikt weer centen en PSV lijkt vooralsnog zo mogelijk nog dommer want Kone voor 8 miljoen is echt een koopje
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden