Enkele bericht bekijken
Oud 20 August 2005, 10:43   #15
Kathleen
Guest

Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wa zouden jullie denken als je zo een sms krijgt...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Zal ik zeker doen hoor
Kan k ook ergens mijn verhaal kwijt

Bij mij is het dus negatief afgelopen... allé ja had het wel al verwacht ze.
Hij zei dat het niet gaat lukken door onze verschillende interesses enzo, maar diep binnenin weet ik dat die mij wel graag ziet maar gewoon bindingsangst heeft. (Hij kon het ook maar moeilijk zeggen... maja aangezien ik het al verwacht had kwam het minder hard aan).
Want hij zei dat het zeker niet aan mijn uiterlijk (vind mij knap:s) ligt en dat ik héél lief ben.
Zijn maten zeiden dat ze hem voor zot verklaren als hij mij dumpt... (moet nu ni denken da ik een babe ben, totaal ni, ben normaal ).
Nu heeft mijn ma mij een goede raad gegeven
Ze zei dat ik die nu gewoon moet negeren, en als hij mij dan toch echt graag ziet, dat hij dan wel terugkomt...

Kreeg trouwens nog nen sms 's avonds:
'Sorry, wil u niet kwetsen, maar ik moet mijn gevoel toch ook volgen, nie? Zit der nu wel mee verveeld maar ja, wa heb ik wa anderen nie hebben??Xxx Laat niet te veel tranen voor mij, ik ben da gewoon niet waard. Wil je zeker als vriendin houde als... Ja ge weet wel wat ik bedoel'

Wil hem ook als vriend houden, maar eerst zien of da negeren wa helpt.
Mijn ma heeft da ook bij mijn pa gedaan toen ze jong waren, en uiteindelijk heeft mijn pa beseft dat ze wel goed samen pasten... dusja.