Enkele bericht bekijken
Oud 21 August 2005, 14:57   #32
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Is het ook, maar het zou jou ook sieren als je net als Stevens de schuld gewoon legt bij je eigen ploeg ipv weer eens de scheidsrechter op te zoeken. Drie doelpunten krijgt Roda tegen doordat spelers zelf ronduit falen. Dat maakt meer verschil dan een doelpunt al dan niet binnen of buiten blessuretijd vlak voor rust. Maar het is natuurlijk makkelijker om weer eens de scheidsrechter de zwarte piet toe te schuiven dan de local hero.

En of het nou tijd was of niet weet ik niet, bepalend is natuurlijk het moment waarop die vrije trap gegeven wordt.. En midden in een aanval affluiten hoort net zo goed niet. Zoals ik al zei heb ik er niet opgelet, maar het kan best de 48e minuut al zijn geweest dat die bal er in ging.

En dat je wat tegen een scheidsrechter zegt vind ik best hoor, die mensen mogen ook op hun fouten gewezen worden. Maar ga voor de camera's niet als een SS-officier lopen schreeuwen zeg. Ik vind Stevens een toptrainer, maar om zo 'de beerput open te trekken' ( ) vind ik echt debiel.. Maar ik ben benieuwd of Stevens ook de volle laag krijgt, net als die pleeborstel van Vitesse vorig jaar.

Edit: herstel; ook bij het doelpunt van Pranjic gaf de defensie van Roda veel te veel ruimte weg. Dat is gewoon slecht verdedigen hoor. Als je vier doelpunten weggeeft staat het achterin absoluut niet goed.
Verder schijnt Huntelaar nog een penalty onthouden te zijn, maar dit is in zijn geheel niet op Talpa uitgezonden??

Laatst aangepast door Tyskie : 21 August 2005 om 15:11
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden