Enkele bericht bekijken
Oud 28 August 2005, 12:32   #49
MrInsane
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
gast ik werk zelf in de muziek industrie dus ik weet echt wat's up en jij weet duidelijk niet what's up.
daarbij vraag ik me af of JIJ ooit voor een concert of wat dan ook wat muziek te maken heeft betaalt.
Dus een muziek fan kan je jezelf dan niet noemen.

Daarbij zal het me ook aan mn reet roesten of die schijtmuziek die jij hier aankaart verloren gaat of niet, maar dat terzijde.
Nou je hoeft nou ook weer niet boos te worden
Neej maar ik ben iedereen niet op de hoogte hoe dat allemaal zit in de muziek industrie, maar das ook niet echt de richting die ik opga kwa opleiding of tenminste nou ja lichtjes dan want zonder muziek loopt de boel niet goed
Maar ik heb wel ooit voor een concert betaald alleen dat was een drumfanfare dus ik weet niet of dat meetelt, maar dat boeit ook niet en of ik een muziekfan ben ?!?! tja tuurlijk als muziek verdwijnt dan wordt het ook zo stil dus muziek moet er zijn.
Die muziek die ik aankaart wat jij "schijtmuziek" noemt, dat kan jij slecht vinden maar er zijn zat anderen die hier wel van houden dus dan kunnen we wel weer op meningen gaan zitten letten maar dan schieten we ook niet op lijkt mij.
  Met citaat antwoorden