Niet alleen een gelimiteerde afkoopsom is zeer irritant, het huren van spelers is ook een beetje vaag. Wat je zegt, het is nu een nulwaarde, en het is maar afwachten hoe hij zich ontwikkeld bij PSV. Ik hoop iig dat hij nog groter kan worden, maar heb er eerlijk gezegt weinig vertrouwen in. Hij kon beter naar een buitenlandse club gaan.
Farfan trouwens, als ik het me goed herinner heeft ook een gelimiteerde afkoopsom, alleen das dan wel 9 miljoen. Maar stel dat hij een zogenoemde robben-achtige prijs heeft, kan het een tegenslag zijn.
Gelimiteerde afkoopsommen zijn alleen maar in het voordeel van de desbetreffende speler. Die kan zonder grote moeite naar een grotere club gaan (zie vooral park) zonder dat PSV tegen kan werken. PSV heeft denk ik een grote fout gemaakt bij spelers. Volgens mij wist alleen Guus 2 jaar geleden dat Park een topspeler is, wáárom dan een gelimiteerde afkoopsom? Het Alex verhaal is voor mij al duidelijk, die gaat sowieso weg, maar het is doodzonde voor PSV. Guus Hiddink lijkt zich niet druk te maken over zijn situatie, als ik interviews mag geloven. Ik ben eigenlijk niet echt bezorgd over wat hij met PSV gaat doen, eerder benieuwd.
Het is (helaas) afwachten. :\