Enkele bericht bekijken
Oud 29 August 2005, 23:08   #587
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ik ben benieuwd wat die gelimiteerde transfersom voor Kone dan is, want de 9 miljoen die ik tot nu toe hoor (incl huursom dan?) vind ik een alleraardigst bedrag voor een speler die in Europese competities nog niets heeft laten zien..
In ieder geval zeker een stuk realistischer dan de bedragen die PSV in de contracten heeft gezet...
Komop Tijs, alsof alleen daar bewezen kan worden wat je kan.. Gewoon een verkapte smoes om zo min mogelijk te betalen. Kezman presteerde nooit iets Europees, maar liet toch vaak genoeg zien wel degelijk een topper te zijn..

Als PSV hem straks over een dik jaar voor 25 miljoen doorverkoopt sta ik niet raar te kijken. Koné heeft alles; is fysiek ijzersterk, kan een bal vasthouden, kan als de beste een bal aannemen (met de borst wegdraaien is geen enkel probleem), kan scoren en het allerbelangrijkste: kan een man opzoeken en passeren. Zijn dribbels zijn ongeëvenaard. Koné is Nederland al lang ontgroeid en niet voor niets zaten scouts uit de hele wereld voor hem op de tribune. Daarvoor heeft hij echt geen Europees doelpunt nodig.

PSV doet nu precies hetzelfde als Aston Villa en de Spurs en mag daarom ook helemaal niet zeuren. 9 miljoen voor Kone is een lachertje!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden