deze keer weet ik het helemaal niet
Ik zie het zo
Ik heb me een ps2 gekocht in het begin,geen spijt van gehad,goede games enzo
Maar ik wou natuurlijk ook Zelda en Mario en die shit spelen,dus kocht ik een GC.Voor de rest vind ik de GC qua aanbod wat teleurstellen,zonder Nintendo's "basis" titels stelt hij niet zoveel voor vind ik
Een XBOX heb ik van een vriend geleend,en die games en graphics enzo zijn ook wel vet goed.
Nu komt de PS3 en de XBOX360 ongeveer op dezelfde moment uit,en niet de xbox een jaar of meer later,dus grafisch zullen ze volgens mij ongeveer even hoog staan.
De Revolution heeft volgens mij wel de kracht ook(wsl wel) maar bij de GC heb ik die ook maar ZELDEN te boven zien komen,maar ze is er wel,kijk naar Resident Evil 4. Wat me dan wel aanspreekt bij Nintendo is ALLE games trug te kunnen spelen.
Veel games van PS kwamen ook op Xbox dus denk dat het dit keer weer zo gaat zijn(natuurlijk zijn er ook de exclusives) en daar gaat xbox volgens mij weer beter zijn(ookal is het maar een klein beetje)
Ik ga me zeker niet baseren op de ligging van de controller in de hand,en het uiterlijk van de console,want aan een controller wen je altijd na een paar uur,en wat maakt het uiterlijk nu,op het gebied van games...
Meestal ga ik voor een console,als die een titel heeft die nergens anders voor beschikbaar is,en echt de moeite waard is
KORTOM...
ik weet het niet